SECCIÓ

Secció de Gimnàstica Estètica de Grup del Club Esportiu INEF Barcelona

La secció de Gimnasia Estética del Club Esportiu INEF Barcelona està formado per 2 equips: el sènior i el júnior, conegut com INEF Barcelona United. Totes les seves gimnastes provenen de diferents clubs de gimnàstica rítmica de Catalunya com el Club Mediterranea, Club Muntanyenc Sant Cugat, Escolapis de Sarrià, Club Rítmica Montgat, entre d'altres.

El Club Esportiu INEF Barcelona es va crear l'any 2004 sota el nom de Club AEGEG (Associació Espanyola de Gimnàstica Estètica de Grup). Va ser pioner d'aquest esport a Espanya.

El mateix any va participar al seu primer Campionat del Món que es va celebrar a Sòfia (Bulgària), obtenint el premi al millor equip de debutants.

Desde llavors, el club ha seguit competint fins l'actualitat, aconseguint el millor palmarès esportiu de Gimnàstica Estètica del nostre país.

SEGUEIX L'ACTUALITAT DE LA SECCIÓ

Més informació de la secció de gimnàstica estètica de grup a la web del Club Esportiu INEF Barcelona.