ESPECTACLES

La Gimnàstica Estètica és una modalitat esportiva molt visual situada a la frontera entre en món de la dansa, el circ, l’espectacle i l’art en general, i el món de l’esport. L’equip ofereix una àmplia gamma d’espectacles, el Club INEF de Barcelona ha realitzat diferents actuacions per a marques comercials, institucions públiques, discoteques, casaments, etc. A l’espectacle es pot combinar l’ús d’aparells de Gimnàstica Rítmica (cinta, cèrcol, pilota… ), realització d’acrobàcies, dansa contemporània, ball modern (jazz, hip-hop), diferents temàtiques ( tango, caràcter espanyol…), aconseguint així actuacions molt dinàmiques, noves i espectaculars.

Actuacions realitzades

• “Fòrum de les Cultures de Barcelona”. Van realitzar una coreografia que simbolitzava els quatre elements: aigua, aire, terra i foc.
  • Mercedes Benz, Presentació dels nous vehicles a la convenció anual de 2007. L’equip va oferir la coreografia amb la qual va participar en el Campionat del Món de 2007.
  • Up & Down de Barcelona. Festa temàtica de Cheerleaders.
  • Conferència de presentació de “Joves Empresaris de Catalunya”. Van realitzar l’exercici de competició, i diverses acrobàcies i ball.
  • Discoteca “La Sal”. Coreografia amb diferents músiques i diferents estils.
  • World Series 2008 de Montmeló de Renault. Grild Girls i ballarines, amb una coreografia que combinava Gimnàstica Estètica, ball modern i animació amb diferents aparells de Gimnàstica Rítmica.
  • “II Conferència Internacional de Països Esportius: Polítiques d’Esport i Salut”. Novembre 2008. Exercici lliure de Gimnàstica Estètica
  • Plaça de toros La Monumental de Barcelona 2011. Coreografia a càrrec del director del Cirque du Soleil Las Vegas.

Festes de La Mercé 2011 (Barcelona)

297711_10150308155689366_671829365_8069139_1391300906_n

Les noies del Club Esportiu Inef Barcelona van participar en un espectacle de circ organitzat per les festes de la Mercè a Barcelona. El combinat va ser dirigit per Hansel Cereza, director del Cirque du Soleil Las Vegas, i van compartir escenari amb els millors artistes del món de la faràndula, com el duo Mykola Scherbak & Sergey Popov.